Reclama ta aici

vineri, 28 septembrie 2007

Bancuri cu Tigani VIII

Bancul1:
-De ce se casatoresc tiganii de tineri?
-Ca sa nu li se mai spuna ciori , ci porumbei!

Bancul2:
Un englez s-un tigan la targ...
Zice englezu':
-I would like to buy a bike.
La care tiganu':
-Wanna buy a bishicleta?!?

Bancul3:
Moare tiganul batrin, iar fiul se duce sa-i ia un sicriu.
-Vreau un cosciug pentru tata , cel mai frumos pe care-l aveti !
-Avem din lemn de nuc , la 5ooo de lei.
-Unul mai ieftin,nu aveti?
-Avem din lemn de fag,la 3000 de lei .
-Dar,cel mai ieftin la cit e?
-Avem din lemn de brad,la 1000 de lei.
-Auzi,hai ca-l aduc aici pe tata , sa-i bati 4 manere!

Bancul4:
Stitzi ce a zis tiganul cand a pierdut trenul?
......
Ce rau e sa n-ai lucrul tau.

Bancul5:
Un tigan si un sef de trib african discuta despre unele chesti.
Tiganu:Cum dracu faci de-ti iasa copiii asa negri , ca eu orice fac tot cafenii iasa.
Sefu:O ai asa groasa ca mine?
Tiganu:Nu
Sefu:O ai asa lunga ca mine?
Tiganu:Nu
Sefu:Ma-am gandit eu, asta trebuie sa fie , intra LUMINA.

Bancul6:
Ardea o casa de tigani.El catre ea:
-Fah, parca miroase a zahar ars!
-Pai n-avea maica-ta diabet?

Bancul7:
Un tigan si o tiganca se hotarasc sa nu mai vorbeasca urat cand fac dragoste.Se hotarasc deci sa vorbeasca in termeni de pocker.
In prima seara,tiganu:
-Fa toganca,am deschidere!
-Pas,ma!
A doua seara,tiganul:
-Fa tiganca,am deschidere!
-Pas,ma!
A treia seara la fel,a patra la fel si tot asa....
Dupa vreo saptamana,tiganca:
-Mai tigane,am deschidere!
-Pas,fa!
A doua seara tot asa,a treia seara tot asa pana cand se enerveaza tiganca si da ceraceaful lao parte si il vede pe tigan foarte excitat.
-bine ma nenorocitule,cu quinta roiala si zici PAS??
-Mai,ca te-ai uitat in carti.

Bancul8:
Intr-o seara, vine tiganu acasa la Piranda cu un puradel. Piranda il intreaba: De unde l-ai adus si p-asta mai, tigane ?
Tziganu': Pai uite, am ajuns la bar si i-am cerut lu' barmanu' un rom mic, ca n-aveam bani de unu' mare, si mi l-a dat p-asta.

Bancul9:
Intr-o noapte furtunoasa, un englez vede la lumina fulgerului un han,intra in han...
-Aveti o camera?
receptionerul:-Nu!
-Haideti,una mica!!!
receptionerul:Avem una,dar este bantuita!
-Nu conteaza,eu nu cred in fantome!
Receptionerul ii da camera in cele din urma.
Pe la ora 12 se aude o voce:"sunt fantoma de la 12 noapteaaa,sunt fantoma de la 12 noapteaaa"
Englezul speriat se arunca pe geam,cade in cap,isi sparge capul si moare.
A doua noapte, la fel de furtunoasa ca si prima;un tigan trece si el prin padure si vede hanul.Reuseste in cele din urma sa-l convinga pe receptioner sa-i dea camera bantuita.Pe la 12 noaptea se aude aceeasi voce:
"-sunt fantoma de la 12 noapteaaaa,sunt fantoma de la 12 noapteaaa"
tiganul:"-Du-te ma dracului ca-i abia 11 jumatate!

Bancul10:
Era Piranda cu tiganul ei si traiau in padure,intr-o zi tiganul o vede pe Piranda ca vine cu o"gasca "de lemne. Prima zi o urmareste tiganul si o vede ca se intalneste cu padurarul, se "cardeau", apoi venea cu lemne acasa. Dupa mai multe zile, intr-o seara, tigani au facut un foc si dansau in jurul lui. La un moment dat, Piranda sarea peste foc .Da' de colo tiganul ii zice Pirandei: -Vezi ca arzi cartela de lemne.

Niciun comentariu: