Reclama ta aici

vineri, 28 septembrie 2007

Bancuri cu Tigani IV

Bancul1:
Cum se numeste sperma de tigan???
... ESENTA DE ROM

Bancul2:
Un englez,un francez si un tigan
au gasit o comoara.In prima noapte sapa englezu'.Deodata simte un fior si o voce care spune:
-A venit moartea...
Englezu' se sperie si fuge.
In a doua noapte la sapat era randul francezului.La fel
pateste si francezul...
Tiganul,in a treia zi
fericit ca a lui va fi comoara sapa de zor.Deodata simte si el un fior si o voce care spune :
-A venit moartea...
-Mama, ma manca-te-asi, mai speriat, am crezut ca e politia...

Bancul3:

Naste nevasta tiganului.
Disperat, acesta fuge sa aduca doctorul.
Doctorul intra in casa tiganului unde era intuneric bezna si ii cere acestuia sa aprinda o lampa mai aproape de piranda ca sa o poata mosi.
Incepe nasterea. Doctorul incepe si scoate 1,2,3,4 copii.
Disperat, tiganul (care mai avea 4 puradei) exclama>
-Dom`doctor, mai bine stingem lampa ca astia trag la lumina ca mustele

Bancul4:
Intr-o noapte un american , un francez si un tigan cautau un hotel;
Toate hotelurile erau ocupate:
Ajung la un hotel si receptioneru' le spune ca mai exista o camera dar e cu o fantoma...
Englezu' curajos intra in camera si se culca; la miezu' noptii iese fantoma si incepe sa vorbeasca:
-"Io sunt fantoma cu un ochi verde si unu' alb".
Englezu' speriat sare pe fereastra .

A doua noapte, figura se repeta si cu francezu'

Cand vine si randul tiganului, acesta se culca linistit si la miezu' noptii iese fantoma...
-" Io sunt fantoma cu un ochi verde si unu' alb..
Tiganu se scoala, se uita putin la ea si-i spune :
-Poate vrei sa ti-l inverzesc si pe celalalt...

Bancul5:
Un tigan isi duce nevasta la ginecolog sa o controleze.
Doctoru' baga doua degete; tiganu curios: Ce-i faci dom' doctor? Ii iau latimea.
Inca o data acelasi lucru; tiganu: ce faci dom' doctor? Doctoru': ii iau latimea.
Ginecologu', ca sa-si bata joc, se desface la pantaloni, scoate scula afara. Tiganu repede, il intreaba ce face.
Doctoru: Ii iau inaltimea, la care tiganu: O sa iei pe dracu, o sa iei sifilis, ca d-asta am adus-o aici.

Bancul6:
O satra formata din o mie de tigani merge la pescuit.Unul dintre
ei prinde un pestisor de aur.Acesta ii zice:Te rog sa imi dai
drumul si o sa va implinesc la toti o mie cate o dorinta.
De acord tiganul.Primul vrea sa fie alb, la fel al doilea
si tot asa pana la ultimul care, intrbat de pestisor ce vrea,
spune:Fa-i pe toti inapoi NEGRII!

Bancul7:
Merge tiganca la teatru. La intoarcere,
tiganul o intreaba:
-Ei, fa,cum a fost:
-La intrare toata lumea tinea biletele in mana, asa ca l-am scos si io pa a meu. Cand am intrat, un tip mi-a rupt biletul.Am vrut sa tip ,da pentru ca nimeni nu tipa, n-am tipat nici io. Cand ne-am pus jos, s-a stins lumina.Am vrut sa tip,da pentru ca nime nu tipa,n-am tipat nici io.La un moment dat, ala de statea langa mine mi-a bagat mana in PIZDA, am vrut sa tip,da pt. ca nimeni nu tipa,n-am tipat nici io.
Tiganul: lasa asta,piesa,piesa cum a fost?
-Mult mai MARE ca a ta.

Bancul8:
Tiganul si Piranda la divort.Judecatorulil intreaba pe tigan:Da ma tigane de ce vrei sa divortezi?Tiganul:Hapoi dom'judecator ii rece'n p***a!Piranda:Da dom'judecator dati si mie voie sa zic ceva lu tiganu iesta mieu!Pa ma boritura!Ma spurcatura!Te-o facut mata scurt in p**a ca sa n-ajungi la caldura!

Bancul9:
Tiganul la doftor. Dupa consultatie ii zice doftoru':
- Dom'le ia supozitoarele astea si bagati-le in rect.
- Hunde, dom doftor?
-In anus, dom'le.
- HUNDE??????
-In cur, dom'le !
-Vai dom doftor, scuzati-ma dar n-am vrut sa va supar.

Bancul10:
Un american, un neamt si un tigan naufragiaza pe o insula populata de canibali.
Cei trei sunt prinsi de catre acestia. Canibalii hotarasc ca pe american sa-l friga la protap.
A doua zi se duc la neamt si cum il vad asa de gras se gandesc sa faca din el untura.
A treia zi se duc, il iau pe tigan si cum il vad asa de negru si urat, stau si nu stiu ce sa faca din el. La care, unul mai rasarit: sa facem din el papuci!
La care tiganul revoltat, ia un cutit si se impunge : Na, sa va intre apa in papuci!

Niciun comentariu: