Reclama ta aici

vineri, 28 septembrie 2007

Bancuri cu Alinuta III

Bancul1:
Alinuta lipseste 3 saptamani de la scoala.Cand vine inapoi, un profesor o intreaba de ce lipsit.
-Pai, a murit bunica.
-Cum a murit, cand am vazut-o ieri la geam?
- Stiu, o tinem acolo pana vine postasul cu pensia.

Bancul2:

Vine Mos Craciun la Alinuta:
-Daca-mi dai un pupic iti dau o papusica!
-Dar daca-ti sug pula imi dai tot sacu' ?

Bancul3:

Alinuta vede la plaja un baietel in pielea goala.Ii zice mamei:
-Mama, ce-i atarna baietelului intre picioare?
-E, ce sa-i atarne... o fluierice.
Dupa o jumatate de ora Alinuta incepe sa planga.
-De ce plangi?
-M-ai pacalit mama.Degeaba am suflat ca nu fluiera.

Bancul4:

-Ce film ruleaza in America ?
- " Om sarac om bogat".
-Ce film ruleaza in Rusia ?
-"Om sarac , om sarac ".
-Ce film ruleaza in Romania ?
- "'Om trai si 'om vedea " .

Bancul5:

Tânarã,blondã,sexi,amatoare de senzaþii tari,pasionalã,picioare lungi,vând camion.

Bancul6:

Alinuta vine de la scoala:
Alinuta: Mama, Gigel are un ceas cu cronometru...
Mama: Lasa, lasa, ca ce ai tu n-are nimeni.
Alinuta: Da, si Ionel are breloc cu 10 melodii...
Mama: Lasa, lasa, ca ce ai tu n-are nimeni.
Alinuta: Da, si Marcel are jocuri electronice...
Mama: Lasa, lasa, ca ce ai tu n-are nimeni.
Alinuta: Da' ce am eu ,ma, mama?
Mama: SIDA, fata mea, SIDA.

Bancul7:

Tatål: Te-ai distrat bine in vacanta?
Alinuta: Da! Am fost cu mama si prietenul ei la mare.
Tatål: Si ce-ai facut? Te impacai bine cu el?
Alinuta: Da! Ma ducea in fiecare dimineata cu barca la vreo 5Km de mal si eu inotam pana pe plaja!
Tatål: Si nu era greu?
Alinuta: Nu, era mai greu sa ies din sac!

Bancul8:

Alinutza era in camera cu iubitul ei.Mama fetei ii spune ca daca baiatul o saruta sa strige mere,daca ii pune mana pe sani sa strige pere,iar daca ii pune mana mai la subsol sa strige gutui.Dupa o jumate de ora Alinuta icepe sa strige:
-SALATA DE FRUCTE!!
-SALATA DE FRUCTE!!

Bancul9:

Alinuta: De ce fuge mama in zig-zag, tata?
Tatal: Taci si adu niste gloante!

Bancul10:

Alinuta merge la bunica ei. La un moment dat este prinsa si violata de Lup. Dupa ce ii da drumul acesta o intreaba:
-Ce ai sa ii spui bunicutei?
-Pai, ca m-am intalnit cu tine si m-ai violat de 4 ori.
-De patru ori? se mira lupul
-Da' ce, te grabesti?....

Niciun comentariu: