Reclama ta aici

vineri, 28 septembrie 2007

Bancuri cu Bula VII

Bancul1:
La scoala doamna invatatoare a observat ca Bula incepuse sa lipseasca.Cand se intoarce Bula invatatoarea il intreaba : Bula ,ce s-a intamplat? A calcat-o pe mama buldozerul. Aceleasi scuze le are si in urmatoarele 2 saptamani,ca l-a calcat buldozerul pe tata si pe sora. Dar intr-o zi invatatoarea il intreaba pe Bula: Tu ce faci toata ziua mai, Bula? Ma plimb cu buldozerul.

Bancul2:
La scoala inv. il intreaba pe Bula
I:Ia zi Bula, tu stii cine a introdus acupunctura in tara noastra?
B:Da, Vlad Tepes

Bancul3:
196.Merge Bula la scoala în prima zi. Învatatoarea striga catalogul.
-Adam?
-Prezent!
-Aionesei?
-Prezent!
-Bula?
-Prezent!
Toata clasa râde.
-Mai Bula, ce nume ai si tu, toata lumea râde. Nu vezi ca daca schimbi prima litera iese un cuvant asa de urât...
A doua zi, la fel, a treia zi la fel, a patra zi, ajunge iar la Bula:
-Bula?
Nimic...
-Bula?!
Nimic...
-Mai Bula, de ce nu raspunzi când te strig? Îti bati joc de mine?
-Va rog frumos d-na învatatoare. De azi înainte pe mine nu ma mai cheama Bula. De azi înainte numele meu este Denis!

Bancul4:
- Bulã, de ce este cunoscut Columb?
- Pentru cã s-a dus în America farã vizã...

Bancul5:
Bula la scoala afla de la inv, ca trebuia sa vina inspectia in ziua urmatoare,insa aceasta nu vroia ca el sa vina la scoala.Dar copilul a insistat si astfel inv. era obligata sa-l primeasca.Dupa ce iese el din clasa,inv. le spune la fete sa fuga din clasa cand bula vorbeste urat.A doua zi inspectia ii intreba pe copii ce s-a construit pe strada lor.Bula tot era cu mana pe sus si astfel inspectia il pune sa zica.
Bula:Pe strada mea s-au construit un magazin de f***t.
Ferele cand aud o iau la fuga.Dar Bula:Stati fetelor ca nu s-a deschis!!!

Bancul6:
Bula era la mare,cu o mina inota si cu cealalta dadea din picioare

Bancul7:
Bula: Da-mi 1.000 mii de lei
Bunica: Pana cand?
Bula: Pana ce nu ti-am f***t una-n cap.

Bancul8:
Bula vine de la scoala:
- Tata am luat un 4 la matematica!
Pleosc, trosc. Tata il bate mar.
A doua zi iar:
- Tata am luat un 4 la fizica!
Jap., pleosc ., trosc. Tata iar il bate mar.
A treia zi:
- Tata am luat un 10 la muzica!
Jap., pleosc ., trosc. Tata iar il bate mar.
- Bine tata, dar am luat un 10.
- Dupa ce ca nu inveti , iti mai arde si de cantat.

Bancul9:
Bula intr-o dimineata da sa iasa pe usa sa plece la scola.mama grijulie:"Bula, sa-ti fiarba mama un ousor?"
Bula se uita consternat la mama-sa si ii zice:"Mai bine fierbe-ti tu o tata !"

Bancul10:
Bula in clasa I, la lectia pentru invatarea literei"O".
Invatatoarea intreaba:
-"Copii, cine stie sa imi spuna o propozitie care incepe cu litera "O", invatata astazi?
Nimeni nimic, numai Bula cu mana sus.
Invatatoarea:
-"Spune-ne, Bula"
Bula:
-"Oaia paste"
Invatatoarea:
-Bravo, Bula!" Acum ca Bula va dat un exemplu, va rog copii, sa-mi spuneti fiecare o propozitie care sa inceapa cu litera "O"
Nimeni nimic,numai Bula cu mana sus.
Invatatoarea:
-" Bine, Bula, spune-ne tot tu.
Bula:
-"Oaia paste"
Invatatoarea:
-Bine, Bula, dar propozitia asta ne-ai mai spus-o o data!"
Bula:
-" Da, dar asta-i alta oaie"

Niciun comentariu: