Reclama ta aici

vineri, 28 septembrie 2007

Bancuri cu Bula III

Bancul1:
Intr-o zi, la scoala, invatatoarea ii intreaba pe Bula si pe Strul cu ce se ocupa parintii lor.Prima data il intreba pe Strul:Ma, Strul, ce ii tatal tau?la care Strul ii raspunde:gropar!Nu se spune gropar, se spune functionar la pompele funebre.Il intreaba pe Bula:Tatal tau ce-i?Bula:DJ la Mistic Club!Invatatorea:Si ce-i aia?Bula:Clopotar si cantor la biserica.

Bancul2:

Tica si Tache aveau o pravalie care se chema
GAURICA.
Merge Bula si il intreaba pe Tica:
-Aveti tus?
Tica ii zice ca are dar nu poate sa vinda fara fratele sau Tache.
A doua zi,iar vine Bula,si intreaba:
-Aveti tus?
Tache ii zice ca are dar nu poate sa vinda fara fratele sau Tica.
A treia zi,din nou:
-Aveti tus?
(erau amindoi)
-Nu.
Iese Bula nervos din pravalie si zise in gand:"Cand fu Tica nu fu Tache.Cand fu Tache nu fu Tica.Cand fu Tache si cu Tica nu fu tus la GAURICA."

Bancul3:
Bula mergea plingind pe strada. Un trecator il intreaba:
- De ce plingi, Bula?
- M-a batut tata.
- Si acum unde te duci asa hotarit?
- La Steaua, ca am auzit ca aia nu bat pe nimeni.

Bancul4:
Bula se duce la serviciu cu ambele urechi bandajate.Cand il vede maistru',il intraba:
-Ce-ai patit Bula?
La care Bula-i raspunde:
-Mestere,stii ca eu sunt burlac,ei bine,ieri,cand imi calcam pantalonii a sunat telefonul,si din repezeala am dus fierul de calcat la ureche.
-Bine ma', tampitule, o ureche,da' la cealalta ce dracu' ai facut?
-Pai dupa aia n-a trebuit sa sun la salvare?

Bancul5:
Bula si o fata se joaca de-a v-ati ascunselea. Fata explica regulile:
- Tu te pui. Eu ma voi ascunde. Daca ma gasesti in 20 minute, poti sa ma tii de mana. Daca ma gasesti in 10 minute, poti sa ma saruti. Daca ma gasesti imediat, poti sa faci ce vrei cu mine. Acum pune-te, eu ma voi ascunde dupa frigider.

Bancul6:
Bula merge cu maica-sa la plimbare, cind, la un moment dat ,spune:mama vreau sa am pis .Maica-sa contrariata ii spune :Bula, nu-i frumos sa spui "pis " in public, ci spune si tu :vreau sa fluier .Noaptea Bula dormea cu bunicul in pat cind, la 3 dimineata, Bula il trezeste si ii spune ca vrea sa fluiere ,la care bunicul ii raspunde ca e prea tirziu si ar putea sa scoale toti vecini .Dar cum Bula insista bunicul ii spune : OK Bulisor fluiera incet la URECHEA MEA

Bancul7:
Bula la scoala.Invatatoarea intreaba:Ce e mic, alb si cu 2 picioare?Alinuta raspunde:O gaina. Invatatoarea:Da, dar poate fi si o gasca .Ce e mare, negru si cu 4picioare?Alinuta:Un urs.Invatatoarea: Da, dar poate fi si o pantera.Bula:Ce e mare si tare cand o bagi in gura si moale si lipicioasa cand o scoti?Invatatoarea-i lipeste o palma.Bula:Da, dar poate fi si o guma de mestecat.

Bancul8:
BULA LA ORA DE CHIMIE...PROFESOARA INTREBEABA CE AM DESENAT PE TABLA?(EMPRUBETA)...BULA RIDICA MINA ...D-NA PROFESOARA O PULA!! PROFESOARA: CUM VORBESTI BULA? SI SPUNE LA DIRECTOR CE SA INTIMPLAT. VINE DIRECTORUL IN CLASA SA-L PEDEPSEASCA PE BULA. LA IESIREA DIN CLASA INTREABA DIRECTORUL: CINE A DESENAT PULA ASTA PE TABLA??

Bancul9:
Erau trei parasutisti:
Bula, Gigi si Ionel.
Se arunca Gigi, aterizeaza, totul ok.
Se arunca Ionel, totul ok.
Se arunca si Bula, incepe trage de manere, rupe fermoarele, dar parasuta ioc.
La un moment dat vine unu de jos in sus, Bula il intreaba:
-Cum se deschide chestia asta?
Asta raspunde:
-Nu stiu ba, eu sunt de jos, de la butelii.

Bancul10:
Bula absenteaza o zi de la scoala.
A doua zi când vine:
- Unde ai fost Bula? întreaba profesoara
- Am fost cu vaca la taur doamna profesoara!
-Bine, Bula dar nu putea sa faca taica-tu lucrul asta?
- Ba da, dar taurul o face mai bine!

Niciun comentariu: