Reclama ta aici

vineri, 28 septembrie 2007

Bancuri cu Bula VIII

Bancul1:
Prima zi:Bula arunca hartii in clasa:
Profesoara:Bula, tu arunci hartii?
Bula:Nu, doamna profesoara...sa moara mama daca arunc hartii io!
Ajunge Bula acasa,ma-sa moarta.
A doua zi:Bula iar arunca hartii prin clasa.
Profesoara:Bula, chiar nu arunci tu hartii prin clasa?
Bula:Nu, doamna profesoara...sa moara sor-mea daca am aruncat eu hartii!
Acasa , sor-sa moarta.
A treia zi:Bula nu se mai satura sa arunce hartii.
Profesoara:Bula inceteaza cu hartiile...
Bula:N-am aruncat eu doamna profesoara, sa moara tata!
Ajuns acasa il vazu pe tac-su facandu-si bagajele...
Bula:Ce faci tata?
Tac-su:Uite, imi fac bagajele si-ar fi bine sa ti le faci si tu ca ne mutam de-aci...
Bula:Da' de ce?
Tac-su:Pai ii blestemat blocu' asta: Alaltaieri a murit ma-ta , ieri a murit sor-ta si azi a murit vecinu' de la 7!

Bancul2:
Bula la ginecolog:
Dom'doctor am venit cu sotia pentru ca suntem tineri casatoriti si eu nu stiu cum sa f... Se poate sa-mi aratati dvs?
Doctorul amabil ii arata pe tinara sotie cum se face treaba, dupa care Bula da si el un numar, doctorul felicitindu-si la sfirsit "elevul" pentru cat de repede invata.
Dupa 2 saptamani doctorul nostru se plimba cu un coleg si il vede pe Bula care se plimba cu Strula. Doctorul ii spune colegului sau ce prost e Bula, ca i-a frecat tinara sotie ca sa il invete sa f... etc.Bula il vede la rindul sau pe doctor si-i spune lui Strula:
-Auzi mai Strula ce doctor prost!Acum 2 saptamani am agatat o producatoare si nu avean unde s-o f... si-am f...t-o la doctor in cabinet!

Bancul3:
Bula la biologie.Profa a predat lectia "Pepenii" si incepe sa-i intrebe pe elevi cati pepeni pot ei sa duca pt a vedea daca au inteles:
P: Georgele, cati...
G: 2.
P: Bine. Esti mai bine facut...
P: Mihaelea, cati poti sa duci?
M: Unu'.
P: Mda... Esti mai firava.
Bula nu era atent si profa il intreaba:
P: Ia zi Bula, cati pepeni poti sa duci?!
B: Trei!
P: Cum asa, mai, nesimtitule?
B: Unu-ntr-o mana, unu-ntr-o mana si unu-n p**a...
P: Porcule. Iesi afara nesimtitule. Si-l da afara...
Pleaca Bula si se intalneste cu prietenu' lui, Minarica si-i povesteste ce s-a intamplat. Ajunge Minarica la scoala si profa vrea sa-l asculte pt ca a intarziat:
P: Zi Minarica, cati pepeni poti sa duci tu?!
M: Cinci, d-na profesaora!
P: Cum asa ma nesimtitule?
M: Unu intr-o mana, unu intr-o mana si pe Bula in P**a.

Bancul4:
La un moment dat sotia lui Bula se trezeste in miez de noapte si îi cere lui melci.
-Dar unde vrei sa gasesc eu melci la ora asta?
-Nu stiu dar eu vreau melci!
Pleaca Bula, incepe sa caute la toate magazinele si barurile din oras dar nu gaseste
nimic. Intr-un sfîrsit gaseste el intr-un bar melci. Vînzatoarea o blonda superba si
dotata, incepe sa-i faca avansuri. Bula, ca tot omul nu-i rezizta si o pune cu ea.
Dupa aceea pleaca, iar pe drum incepe sa se gandeasca ce sa-i spuna lu' nevasta-sa.
Ajungand în fata usii el scapa cutia in care se aflau melcii. Sotia, auzind zgomot afara
iesi sa vada cine e:
-Bula, dar de ce ai stat atît?
La care Bula:
-Haideti puisorii tatii, ca mai avem un pic.

Bancul5:
Bula face dragoste in 4 labe:una dimineata,alta la pranz si doua seara

Bancul6:
stiti cum a murit bula in revolutie?:
a vrut sa fotografieze un glont din fata.

Bancul7:
De ziua soacrei,Bula se prenzinta cu un pachetel intr-o mana si cu o pusca in cealelta
-La multi ani,mama soacra!Ti-am aduso pereche de cerceide aur.
-Multumesc,Bula.Dar cu pusca ce vrei sa faci?
-Pai,gauri in urechi,nu ai nevoie?

Bancul8:
In timpul orei de romana invatatoarea le da elevilor de invatat ptr a doua zi, poezia lui Mihai Eminescu "Si daca ramuri bat in geam"
A doua zi invatatoarea asculta pe toti elevii si cand ajunge la Bulisor acesta zice:
-Si daca ramuri bat in geam....... si daca ramuri bat in geam.....ma enervez si tai copacul

Bancul9:
Intr-o zi, Bula vine cu papagalul la scoala.
-Bula, ce cauta papagalul aici? intreba dm. invatatoare.
-Pai...Nu pot risca! Cand eram acasa, tata a zis:
"Imediat ce pleca Bula la scoala iti nenorocesc pasarica!!!".

Bancul10:
In ziua de 23 august,Bulisor statea cu ma-sa pe trotuar si striga:'Ula!''Ula!''Ula!'
Vazand,un militian ii zice:'Vai ce baietel cuminte aveti!Se pare ca nu poate sa pronunte litera 'R'.
Mama ii zice:
'Va inselati tovarase,nu poate sa pronunte litera 'P'!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Cristian Gino

Super tari bancurile, te pricepi...

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.