Reclama ta aici

vineri, 28 septembrie 2007

Bancuri cu Tigani IX

Bancul1:
Doi tigani la divort.
Judecatorul intreaba tiganca care este motivul divortului. Aceasta raspunde:Domn'judecator,tiganul meu îi nebun,cand vine baut acasa ma ia la bataie.Uitatisi aseara, chiar inaite de proces, mo lovit
si mi-o scos toti dinti din gura.
Judecatorul vrand sa faca morala tiganului,îi spune:Tu chiar esti nebun,asa se bate o femeie? Si sotia mea ma enerveaza, dar îi trag cate o palma la fund.
La toate acestea tiganul raspunde:Aveti dreptate dom'judecator,dar tiganca mea e rea de gura,nu rea de cur ca a matale.

Bancul2:
Cica tiganu' se hotareste sa-i cumpere lu' ala micu o pereche de sandale . Ies iei in targ , ii cumpara tiganu niste sandale vai capul lor si hai acasa . Pe drum , tiganusul catre tac'su :
- Tata! astea ale cuie !?
- Ale tale ma!!!
Mai merg ei ce mai merg si tiganusul iar :
- Ba tata ! astea ale cuie ba!?
- Ale tale ma , da lasa-ma odata in pace nu vezi ca am treaba !
Ajung ei acasa , hop sa vada si piranda sandalele. Copilul plin de sange pe talpi .
Piranda:
-Pa ce-ai facut mancati-as ?
Puradelu' :
- Pa , eu i-am zis lu' tata ca ale cuie...

Bancul3:
Tiganul vecin de proprietate cu un mare latifundiar. Intr-o zi primeste o invitatie de la acesta pentru a-i face o vizita.
Tiganul se duce,iar in timpul vizitei prin castel ajunge in sala de jocuri unde vede o masa de tenis - intreaba ce este aceea la care latifundiarul raspunde - este o masa de ping-pong !
Dupa terminarea vizitei, tiganul il invita pe latifundiar sa-i intoarca si el vizita..
A doua zi vine latifundiarul la tigan - acesta il introduce in curte si de acolo in bordeiul lui -
- Acesta este palatul meu...masa de ping-pong nu am pentru ca eu... "unde-o prind acolo i-o'mping"

Bancul4:
UN TIGAN,UN ROMAN SI UN FRANCEZ VROIAU SA SCOATA UN PORC DIN COCINA.
INTRA ROMANU.IESE SPERIAT SI STRIGA:PU !!! S-A BASIT PORCU!!!
INTRA SI FRANCEZU...LA FEL!!!
INTRA TIGANU FUDUL SI L-A UN MOMENYT DAT IESE PORCU DISPERAT SI ZICE: PUUU S-A BASIT TIGANU!!

Bancul5:
Tiganu' catre cumatru' sau:
-Sa vezi, mancati-as, a cumparat nevasta-mea o perie de WC!
- Si cum e?
-Merge, da' ziaru' era mai bun !

Bancul6:
Doi tigani,sot si sotie se duc la avocat sa dea divort:
-De ce vreti ma sa divortati?
-Pai d-le avocat, tiganul nu mai este de rangul meu(zice piranda)
-Si tu esti de acord ma tigane?
-Pai da domnu avocat, ca nici ea nu mai e de ranga mea...

Bancul7:
TIGANCA:MA, E UN PAIANJEN PE PERETE !
TIGANU: CE-AI VREA FA, SA FIE, REMBRANDT?!

Bancul8:
Doi tigani, dupa ce il ingroapa pe bulibasa, vin noaptea pt.a-i fura tot aurul acestuia.De frica aveau cu ei si o juma de palinca.
Si dai cu rachiu, si dai cu sapaliga, si dai cu rachiu si...pe la ora 12 il prinde cineva de mana...!
-Hiii,cine e ...?
O voce de departe zice....moartea!
-Ptiu, batu-te-ar Dumnezeu, am crezut ca-i politia...!

Bancul9:

Un pui de tigan ii cere tatalui sau ceva de mincare.Tiganul tata ii raspunde:
-Bea si tu o cana cu apa.
-Dar dupa ce sa o beau?
-Dupa usa.

Bancul10:
Se plimaba odata Antonescu cu fiul sau prin parc. Si ca sa nu piarda timpul incepe sa-i dea povete fiului. Dupa aproape o ora isi da seama de oboseala copilului si ii spune :
-Uite ,iti cumpar o ciocolata, dar mai intai vreau sa-mi spui ce ai invatat ca e bine sa faci in viata ca sa fii un om implinit.
-Pai cele trei lucruri: sa-mi intemeiez o familie, sa plantez un pom si sa omor un tigan...

Niciun comentariu: