Reclama ta aici

vineri, 28 septembrie 2007

Bancuri cu Bula VI

Bancul1:
Bula se duce la o farmacista si intreaba
-Doamna, ce imi puteti da pentru o erectie permanenta ?
Raspuns - Masa, casa si 1000dolari pe luna.

Bancul2:
Intr-o zi Bula mergea cu masina si de odata controlul de rutina al politiei. Politaiul cand ii vade zambeste si ii spune :
-Ati castigat premiul cel mare sunteti primul conducator auto care are pusa centura de siguranta. Baietii de la ProTV pe faza il intreaba pe Bula ce are de gand sa faca cu bani.
-Cred ca o sa-mi iau carnetul de sofer.
Politaiul mirat:
-Nu aveti permis?
Nevasta lui Bula sare si spune :
-Nu-l luati in serios asa face tot timpul cand e beat.
Politaiul din ce in ce mai mirat:
-Mergem la post.
Tatal lui Bula sare si el:
-Bai boule ti-am spus de atatea ori sa nu mai iesi cu masini furate la drum.
Politaiul socat cheama ajutoare. Din portbagaj iese fratele lui Bula si intreaba speriat:
-Am trecut granita ca este al dracu de cald in spate.

Bancul3:
Bula o surprinde pe maica-sa goala in fata oglinzii, mangaindu-se excitant pe tot corpul si spunandu-si:
- Vreau un barbat! Vreau un barbat!
A doua zi, venind mai devreme de la scoala o surprinde din nou in pat cu un barbat.
Vazand aceasta, se duce la el in camera, se dezbraca, se aseaza in fata oglizii si incepe sa se mangaie spunandu-si:
- Vreau o bicicleta! Vreau o bicicleta!...

Bancul4:
In satul lui Bula, primarul face o consfatuire la care erau obligati sa participe toti satenii.Motivul pentru care au fost chemati era prima vizita a extraterestilor in satul lor. Astfel primarul ii roaga sa se poarte cuviincios cu omuletii verzi, cu mainile pana in pamant, cu ochii rosii, iesiti din orbite.
Dupa vreo 2 zile, Bula pleaca la camp sa coseasca. Dupa ce coseaste o brazda, ajunge in marginea lizierei unde sub un copac vede un omulet verde, cu mainile pana in pamant, cu ochii rosii iesiti din orbite. Atunci Bula ii spune:
B:Eu...Sunt Bula, COSESC...TU?
Vede Bula ca nu primeste nici un raspuns mai face o tura de cosit si cand se uita omuletul era tot acolo. Bula incearca incaodata:
B:Eu...Sunt Bula, COSESC...TU?
Vazand ca nu i se da atentie Bula mai trage o brazda si la intoarcere il intreaba din nou:
B:Eu...Sunt Bula, COSESC...TU?
la care omuletul verde ii raspunde:
O.V:Eu ...padurarul Vasile...ma KK!!

Bancul5:
Bula isi cumpara un avion cu doar 3 butoane si il ia la teste.
Ajunge Bula la 2000 m cand ii cade o aripa.
In acest moment se aude o voce:"Va rugam apasati butonul numarul 1!".
Apasa Bula butonul si ii creste aripa la loc.
Foarte fericit isi continua testul.
La 4000m ii cade motorul, iar vocea ii spune sa apese butonul 2. Apasa si ii creste motorul.
La 6000m cade tot avionul, Bula ramanand in aer in scaun in fata consolei.
Vocea spune sa apese butonul 3.Apasa Bula butonul, la care aceeasi voce incepe: "Si acum, va rog frumos, repetati dupa mine: Tatal nostru care ...!!!".

Bancul6:
Bula mergea pe cal. La un moment dat cade. De ce?
...
S-a terminat calul!

Bancul7:
Bula si Strula mergeau pe strada. La un moment dat, Bula il intreaba pe Strula: " ma...ia vezi a ce are gust degetul meu...a nisip sau a cacat?" Dupa "degustare" Strula raspunde: "a cacat, ma Bula"...la care Bula:"ma gandeam eu...de unde dracu nisip in cur?"

Bancul8:
- Bula, ce ati facut azi la scoala?
- Am avut ora de chimie, si am facut o bomba.
- Si miine ce o sa faceti?
- Unde?

Bancul9:
In epoca de piatra era Bula la scoala.Deodata in scoala se aude un urlet.
-Bula ce ai de urlii?il intreaba profesoara pe Bula.
-Ma iertati, doamna profesoara, dar mi-a cazut fituica pe picior.

Bancul10:
Bula si Strula copii mici, 3-4 anisori fiecare, se duc la femei. Parintii lor mari patroni in state.
Intra in primul bordel si spun:
-Doamna vrem si noi 2 femei, da bune rau!
-Ce sa faceti voi cu ele mah?
-Ce le fac si barbatii!
-Pai bani aveti?
Scot copilasii un teanc de verzisori dupa care patroana ii trimite pe Bula in camera 9 si pe Strula in camera 11.
Intra Bula in camera si spune barbateste:
-Dezbraca-te, am venit sa te lucrez!
-Ce sa faci mah? Ia de aicea! si incepe sa il bata pe Strula pana la dat afara.
Singur pe hol se duce la camera la Bula, vrea sa se uite pe gaura cheii dar nu prea ajungea pentru ca era prea mic, si sta si asculta la usa.
Dincolo de usa se auzeau tipete, gemete, urlete, busituri, cazaturi...
-Uau, zise Strula, si astepta sa iasa Bula.
Intr-un tarziu iese Bula transpirat, cu haine rupte, ciufulit....
Strula: Ei, cum a fost?
Bula: Daca reuseam sa ma urc in pat, praf o faceam!!!

Niciun comentariu: