Reclama ta aici

vineri, 28 septembrie 2007

Bancuri cu Bula V

Bancul1:
Bula intra peste ma-sa in baie si o intreaba:
- Mama, ce-i crapatura aia intre picioare ?
- Aaa .. paai .. cand a venit tac-tu aseara beat m-a cam taita un pic cu toporu ...
- Immmm, nasoool, cred ca te-a nimerit exact in pizda !

Bancul2:
La un concurs "Mister Univers" erau trei probe:
1.Sa ridice un bolovan de 200 Kg.
2.Sa intre in cusca unei leoaice si sa-i rupa o laba.
3.Sa fute o baba.
Au venit la concurs o multime de concurenti dar nici unul nu a trecut de proba cu leoaica.
La un moment dat vine si Bula.
Ridica bolovanul si apoi intra in cusca leoaicei.
Toata lumea era nerabdatoare si la un moment dat iese Bula hotarat si zice:
-Unde-i baba sa-i rup laba??

Bancul3:
Bula cand era la scoala in clasa I avea o manie sa scrie cu creioanele si foarte apasat.Evident varfurile creioanelor se rupeau si de fiecare data Bula spunea:"Bag pula in creioanele astea!"
Intr-o zi vine invatatoarea care le spune ca a doua zi este inspectie si il roaga pe bula sa vina cu mai multe creioane si sa incerce sa nu mai injure pt ca s-ar putea sa o dea afara din invatamant.
Vine Bula a doua zi cu o plasa de creioane.Se rupe 1, se rup 2, se rup 29...ajunge spre sfarsitul orei la ultimul creion si se rupe si acesta.
Atunci Bula ridica 2 degete sus si spune:"D-na invatatoare, azi nu, ca avem inspectie, dar maine tot bag pula in creioanele astea!"

Bancul4:
Intr-o zi vine Bula la scoala cu ochii vineti. Profa il intreaba: Ce-ai patit, Bula, de ai ochii vineti?
- Pai, eram in autobuz si in fata mea era o femeie careia ii intrase fusta in fund si i-am scos-o si uite ca mi-a invinetit ochiul stang.
- Dar dreptul, intreaba profa.
- Pai, daca am vazut ca nu-i convine, i-am pus fusta la loc.

Bancul5:
Vine Bula la taica-su :
- Tata, am salvat o fata de la viol !
- Bravo, Bula ! Cum ai facut ?
- Nu mi s-a sculat !

Bancul6:
Bula si cu Strul stau de vorba :
Strul : Sotia mea a primit o educatie foarte aleasa. De câte ori suntem în pat, foloseste doar denumirea stiintifica a organelor genitale, ca sa nu ma socheze!
Bula : Si a mea este o fanatica a bunelor maniere si a curateniei! Niciodata nu pune mana pe sexul meu! Când simte ca trebuie sa o ia în gura, foloseste furculita!

Bancul7:
Bula se duce la prietenul sau din Canada.Ca sa nu se duca cu mana goala ii cumpara prietenului sau un puisor de gaina.In avion stewardeza ii spune ca nu are voie cu animale in avion.
Acesta coboara, ascunde puisorul in pantaloni si se intoarce in avion.Langa el se aseaza o maicuta.La un moment dat el adoarme.Puisorul scoate capul prin prohabul de la pantaloni .Maicuta uimita il trezeste , si ii spune:
-Domnule, eu nu ma prea pricep la asemenea lucruri , dar cred ca v-i s-a spart un ou! :)

Bancul8:
Bula in China se ia la bataie cu un ninja.
Se bat ei ce se bat si se hotaresc sa dea fiecare cate o lovitura.Care da mai tare e mai bun.
"Bang" ninja una in gura lu Bula doarme 2
zile.Se trezeste Bula:
-Ce a fost asta mah ?
-"Cheia dragonului"
Dupa aia Bula "bang" una in gura .
Se trezeste ninja peste 2 saptamani.
-Ce-a fost asta mah ?
-Cheia franceza.

Bancul9:
Cica Bula sta de vorba cu doi baieti:
-Mama mea e asa de mica, ca abia ajunge sa stinga lumina!
-Mama mea e asa de mica, ca trebuie sa se ridice pe virfuri ca sa bage stecherul in priza!
-Dar mama mea e asa de mica, zice si Bula, ca tre sa se urce pe scaun ca sa stearga pe jos !

Bancul10:
Bula la scoala.Profesorul: copii astazi spunem bancuri.
Bula:s-a dus tata in padure, la lemne, si taind la ele, o aschie la nimerit drept in cur.
Prof:Bula, spune si tu mai pe ocolite.
Bula:s-a dus tata la lemne si sarii o aschie, il ocoli, il ocoli si pana la urma tot in cur il nimeri.

Niciun comentariu: