Reclama ta aici

vineri, 28 septembrie 2007

Bancuri cu Tigani II

Bancul1:
Vine tiganca la ginecolog si, dupa consultatie, doctorul, cam oripilat, ii spune:
-Tu, tiganco, alta data cand vii la doctor, spala-te si tu in vagin!
Iese tiganca de la doctor, se indeparteaza putin, dar, nedumerita, hotaraste sa se intoarca si il intreaba pe doctor:
-Domnule doctor, dar daca nu am vagin, pot sa ma spal in lighean?

Bancul2:
Un tigan si o tiganca se hotarasc sa nu mai vorbesca urat cand fac dragoste. Se hotarasc deci sa vorbesca in termeni de pocker.
In prina seara, tiganu:
- Fa tiganca, am deschidere!
- Pas, ma.
A doua seara, tiganul:
- Fa tiganca, am deschidere!
- Pas, ma.
A treia seara la fel, a patra la fel si tot asa...
Dupa vreo saptamana, tiganca:
- Ma tigane, am deschidere!
- Pas, fa.
A doua seara tot asa, a treia tot asa pana cand se enerveaza tiganca si da cearsaful la o parte si il vede pe tigan foarte excitat.
- Bine ma, nenorocitule, cu quinta roiala si zici PAS??
- Mal, ca te-ai uitat in carti.

Bancul3:
Se canalizeaza un cartier de tigani.
Bulibasa din acest cartier vorbeste cu alt bulibasa, din alt cartier, necanalizat:
- Cum e acuma, mancat'as ?
- Aaa, e mult mai bine ! Avem apa calda, baie, veceu .. , piranda mea a luat chiar si perie de veceu !!
- Ehe, cred ca e bine !!!!
- Mda, merge, dar tot mai bine era cu ziarul !

Bancul4:
Cica statea un tigan cu "consoarta" lui pe margine patului si se spargeau in poante. Zice tiganu':
- Tiganco, te-am ars! Ce sta sub pat si incepe cu "U".
- Nu stiu ba, tigane...
- Un papuc fa, proasto...
Sta tiganca, sa gandeste si zice:
- Tigane, te-am ars ! Ce sta sub pat si incepe cu "H" ?
- Nu stiu, fa !
- Halt papuc, ba !

Bancul5:
Piranda merge la avocat, deoarece vrea sa divorteze.Avocatul o intreaba de ce vrea sa faca acest lucru.Piranda raspunde:Ha, domnu' avocat, barbatul meu nu-i om... Dar ce este tu, piranda?, intreaba avocatul. Da nu-i om, adica are scula prea scurta, raspunde piranda. Dar cati centimetri are?, intreaba avocatul. Ha, 28, raspunde piranda. Si nu iti ajung? Da-pai, domnu' avocat...10 centimetri burta lui, 10 a mea...apai cu 8 centimetri sa te futi tu.

Bancul6:
Mosul tigan, citind ziarul, exclama catre baba:-Fa,aci scrie ca o bomba atomica costa doua milioane de dolari.-Doamne, fa sa cada una la noi in gradina.

Bancul7:
Pentru a atrage barbatii in treburile casnice,trei femei incep sa povesteasca cum s-au descurcat -I-am spus sotului ca ar fi bine daca ar face el cumparaturile, incepe discursul o italianca -Si, intreba curioase celelante femei.-Prima zi nimic, a doua zi nimic, abia a treia zi a inceput sa vina cu sacosile pline.Bravo, strigara muierile intr-un glas.-Stati fetelor, s-a vedeti ce am facut io, se ridica o bucatica din Franta.I-am spus lui JannPieer sa mai duca si el copii la gradinita.-Si...?intreba hienele cu voce tare.-Prima zi nimic, a doua zi nimic, a treia zi i-a luat si ia dus singur la gradinita.Victorie, victorie, strigara toate intr-un glas.-Dar tu, Zambilo, nu spui nimic? o intreba pe tiganca presedinta intilniri.-Apoi, io i-am zis lui barbatu-miu: du-te ba, si tu la munca, ca murim de foame cu cinci copi acasa...Si...Si...intreba muierile deodata.-Prima zi, nimic a doua zi nimic, a treia zi nimic, abia a patra zi am inceput sa vaz un pic cu stingu.

Bancul8:
Vine tiganu' acasa cu leafa si ii zice Pirandei:
-Fa, Pirando!Azi mergem la un restaurant!
Piranda incantata se imbraca repede.
La restaurant vine chelnerul si ii intreaba ce doresc.piranda:
-O "priptura" as vrea ma, Pandele!
-O priptura la Piranda!
Si mananca ea vreo 3 fripturi,dupa care Pandele o intreaba:
-Ce tot atata pripitura fa, Pirando?
-Pai daca n-am vazut de mult carne.....
-Si ce fa?P__a mea-i zarzavat???!

Bancul9:
Un tigan avea o super tiganca de nevasta,dar avea o problema. Nu i-o sugea sub nici o forma. Satul tiganu de rugaminti se duce la un sexolog sa-l sfatuiasca:
-Dom'n doctor, am incercat cu bataia,cu vorba buna,nimic nu merge. Doctorul:
-Auzi, ii plac dulciurile?
-DA.
-Da-ti pe jumate de p*** cu frisca si pe cealalta cu ciocolata si o sa o ia sigur. Vin-o maine si spune-mi ce ai facut.
A doua zi tiganu la doctor. Doctorul:
-E, a luat-o?
-Ar fi luat-o ea, da ce a avut loc de copii??

Bancul10:

Vine un tigan de la scoala,si ii spune lu' tac'su entuziasmat:
-Tatai, tatai, ne-a intrebat astazi doamna invatatoare cat face 1+1, s-am fost singuru' din clasa care a spus ca face 2, de ce tatai, ca's tigan, tatai...???
-Nuuu, dragu' tatii, ca esti baiet dastept!
Vine si a doua zi..la fel:
-Tatai, tatai, ne-a intrebat astazi doamna invatatoare cat face 2+3, s-am fost singuru' din clasa care a zis ca face 5, de ce tatai, ca sunt tigan, tatai?..??..
-Nuuuu dragu' tatii, ca esti baiet destept....
A treia zi:
-Tatai,tatai, a intrat astazi in clasa doamna asistenta si ne-a verificat paru' de pe burtica.....s-am fost singuru' din clasa cu par pe burtica, ca's tigan tatai..??..??
-Nuuuuu dragu' tatii.......c'ai 21 de ani......!!

Niciun comentariu: